eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 03:06:47
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-08, alojzy nieborak <g...@g...com> wrote:

    > Bez omawianej, bo nie chce mi się wgryzać.
    >
    > Po co polaryzacja? Dla korzyści. Walka o dusze luda, koryto i odpędzanie
    > trzecich/konkurentów do żłoba.
    >
    > Jest jeszcze mniejsza walka o PL przychylność dla dla intehesa
    > zagranicznego, po to zagraniczne umieszczają w PL i nie tylko w PL swoje
    > szczekaczki. I trzeci element, polacy wykłócają się o wszystko od
    > tysiąca lat.

    Ogólnie, to tego typu zabiegi słabo działają na elektorat po. Dużo
    efektywniej jest wykazanie, że jest afera i coś tu smierdzi. Jesli smród
    jest spory to żadne tvn i GW tego nie przykryją chocby zesrywały się
    fiołkami.

    Dodatkowo, duża część elektoratu zarówno po jak i pis jest uwarunkowana
    w poczuciu, że politycy mają mało zarabiac i obnosic się skromnie. Z
    tym, że jeśli grzechu dokona tu polityk pis, to jego wyborca na ogół mu
    to wybaczy (bo ci z peło to ośmiorniczki iw ogóle). Elektorat po wybacza
    tu słabiej.

    --
    Marcin