eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-10 01:08:44
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A statystycznie nie jest to dominująca grupa?

    Możliwe. Można tak do tego podejść. Jeśli jednak chcieć być
    konsekwentnym (na czym bazuje większość technik manipulacji) w takim
    statystycznym podejściu, to nie należy takiego podejścia pomijać np. w
    rozmowie z takim np. Masterem. Jeśli gość pyta się Ciebie czy jesteś
    myślącym białym człowiekiem, to pyta czy jesteś w statystycznie
    dominującej grupie? ;)

    PD