eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-09 19:55:58
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2024 o 19:44, Kviat pisze:

    > Nie ma przymusu przyłączania się do nich i ich wspierania.

    Przymusu nie ma. Natomiast nie zmienia to specjalnie faktu że są to
    jedyne liczące się obchodzy święta i większość nie ma pojęcia kto je
    organizuje. W jednym toku nawwet rząd się usiłował dopisać do listy
    organizatorów (chyba nawet skutecznie).

    > Idzie pierwszy raz, widzi co się dzieje nie odchodzi lecz kontynuuje -
    > zagubienie? Ograniczony stopień pojmowania?
    > Idzie drugi raz i kolejne - to już świadoma premedytacja.

    Nie wiem czy ty bywaleś na jakiśprotestach i demonstracjach czy jesteś
    salonową opozycją, ale jak ja łażę to prawie zawsze pojawiają się tam
    ludzie z którymi wolałbym nie mieć doczynienia i hasła z którymi
    wolałbym się nie identyfikować. A jednak byłem na prawie każdym
    antypisim w warszawie. I dlatego ci tłumaczę, że to że na zgromadzniu
    się pojawiają jakieś hasła to nie znaczy bezwarunkowo że wszyscy jego
    uczestnicy te hasła popierają a już zwłaszcza fanatycznie popierają.

    > Słuszna uwaga. Nie trzeba lubić tuska żeby jebać pis. Wystarczy sam pis.

    No widzisz. A niektórzy chcą jebać tuska - nawet jak obok idą naziołki
    które też chcą go jebać. Teraz rozumiesz?

    > Więc wychodzi na to, że "normalni ludzie" chodzący na marsze
    > organizowane przez nazioli chodzą nie dlatego, że lubią nazioli, lecz
    > dlatego, że nie lubią tuska.

    No tak... Zaskoczony?

    --
    Shrek