eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-09 19:44:59
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2024 o 18:37, Shrek pisze:

    > Powiedziałbym raczej że naziołki zawłaszczyły święto.

    Nie ma przymusu przyłączania się do nich i ich wspierania.
    No dobra. Raz można dać się nabrać. Ale tyle razy?
    Wiedzą kto to organizuje, widzą pod jakimi transparentami idą, mają uszy
    i słyszą co się tam wykrzykuje. I to nie pierwszy raz.
    Czego jeszcze brakuje, żeby się odwrócić na pięcie, nawet jeśli trafiło
    się tam z niewiedzy, czy naiwności?
    Idzie pierwszy raz, widzi co się dzieje nie odchodzi lecz kontynuuje -
    zagubienie? Ograniczony stopień pojmowania?
    Idzie drugi raz i kolejne - to już świadoma premedytacja.

    > Jest w tym słabość panstwa polskiego, że pozwoliło by marsz niepodleglości stał się

    > quasioficjalnymi usroczytościami.

    Tym bardziej. Więc co tam robili ci "normalni ludzie" wiedząc, że są
    quasioficjalne?

    > Domyślam się że większość ludzi nie
    > wie kto jest organizatorem.

    Ok. Domyślam się, że jakaś część ludzi akurat przed marszem zostało
    odhibernowanych i ma niewielki kontakt z rzeczywistością.
    Ale że większość z tych ludzi? Bardzo w to wątpię.
    I tak przez kilka lat?

    A jeżeli nawet... to nie wiem co jest gorsze, przyznanie się uczciwie do
    wspierania naziołków, czy bycie bezmyślną amebą wspierającą naziołków.

    > Podobnie jak jebiący pis wcale nie
    > koniecznie musieli popierać osobiście lempart albo nawet tuska.

    Słuszna uwaga. Nie trzeba lubić tuska żeby jebać pis. Wystarczy sam pis.

    Więc wychodzi na to, że "normalni ludzie" chodzący na marsze
    organizowane przez nazioli chodzą nie dlatego, że lubią nazioli, lecz
    dlatego, że nie lubią tuska.

    Czy faktycznie jest to dobry powód, który usprawiedliwia wspieranie
    nazioli? Nie wydaje mi się.
    Nie da się nie lubić tuska i równocześnie nie wspierać nazioli?
    Jest jakieś prawo fizyki, które tego zabrania?

    Pozdrawiam
    Piotr