eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-07 02:26:47
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No nie da się ukryć, że podział na mohery i wszelkiego rodzaju patusów i
    > młodych dynamicznych miał na celu polaryzacjie. Ne tak nachalną jak pisi
    > na gorszy sort i zdradieckie mordy, ale to głównie dlatego że był
    > obliczony na innego odbiorcę, na którego aż tak prymitywna propaganda
    > mogłaby nie zadziałać.

    Opowiedz proszę jak to Ciebie czy kogoś innego spolaryzowało. Lubiłeś
    wczesniej kiboli i faszystów lub uważałeś za neutralnych? Zacząłeś
    nienawidzieć babć? Poza tym jakich młodych i dynamicznych? Gdzie była
    pompowana taka propaganda? No i ponownie, jest jeszcze czynnik ile w
    danych relacjach było prawdy. Ile było przeciwstawiania różnych systemów
    wartości.

    Właśnie dlatego, że w grę wchodził inny odbiorca to co próbujecie z PD
    przypisać po, nie ma najmniejszego sensu. Elektorat peło zasadniczo nie
    ma potrzeby dowartościowywania się kosztem innych grup. On nie widzi
    problemu z pisem jako indywidualnych grup społecznych lecz jako całości
    działań.

    --
    Marcin