eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-07 02:02:53
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-06, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Mówię, że jeśli byłeś wtedy z pisu to mogłeś sobie wybrać czy jesteś
    > moherem, faszystą czy kibolem. Innych (jakościowo) opcji nie było.

    Nie wiem co tu za woltę postanowiłeś odstawić, ale nie mam cienia
    watpliwości, że widzisz różnice, pomiędzy modus operandi przyciagania
    elektoratu opartym de facto na kłamliwym szczuciu i generowaniu strachu
    przed konkretnymi grupami społecznymi, a prawdziwymi informacjami
    medialnymi nt. jakiejś grupy społecznej. Dodajmy, które to informacje de
    facto do niechęci do tych grup wnoszą niewiele. Czy też może uważasz, że
    "akcja" zabrać babci dowód, to prawdziwe wezwanie do zarąbania emerytkom
    dokumentów?

    Co zaś do Twojego powyższego stwierdzenia... to trochę się obawiam
    głębiej kopać. Z pisu czyli należącym do partii czy wyborcą? TVN nie
    oglądam, ale nie sądzę aby byli bardziej propagandowi niż Gazeta (tj.
    darmowa odnoga Wyborczej) a tam zdecydowanie nie przedstawiano wyborców
    pisu jako elementu z podzbioru {mohery,faszyści,kibole}. Nie wiem czy to
    nie jest raczej kwestia Twojego odbioru/interpretacji, niż stanu
    faktycznego. O pisie to zawsze było o jego funkcjonariuszach. Nie
    kojarzę niczego antagonizującego w kierunku elektoratu pisu, ale może
    coś było i dasz radę odgrzebać.

    --
    Marcin