eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-07 10:08:48
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co tu za woltę postanowiłeś odstawić, ale nie mam cienia
    > watpliwości, że widzisz różnice, pomiędzy modus operandi przyciagania
    > elektoratu opartym de facto na kłamliwym szczuciu i generowaniu strachu
    > przed konkretnymi grupami społecznymi, a prawdziwymi informacjami
    > medialnymi nt. jakiejś grupy społecznej. Dodajmy, które to informacje de
    > facto do niechęci do tych grup wnoszą niewiele. Czy też może uważasz, że
    > "akcja" zabrać babci dowód, to prawdziwe wezwanie do zarąbania emerytkom
    > dokumentów?

    No kurde, nie wierzę :) To może tak. Zaliczę Cię do
    mohero-faszysto-kiboli. I teraz jestem otwarty na prawdziwe informację o
    tej grupie społecznej, bez szczucia i generowania strachu.

    > Co zaś do Twojego powyższego stwierdzenia... to trochę się obawiam
    > głębiej kopać. Z pisu czyli należącym do partii czy wyborcą? TVN nie
    > oglądam, ale nie sądzę aby byli bardziej propagandowi niż Gazeta (tj.
    > darmowa odnoga Wyborczej) a tam zdecydowanie nie przedstawiano wyborców
    > pisu jako elementu z podzbioru {mohery,faszyści,kibole}. Nie wiem czy to
    > nie jest raczej kwestia Twojego odbioru/interpretacji, niż stanu
    > faktycznego. O pisie to zawsze było o jego funkcjonariuszach. Nie
    > kojarzę niczego antagonizującego w kierunku elektoratu pisu, ale może
> [...]

    Gazeta to akurat mz. złe odniesienie do TVN. Tam już od dawna 99%
    artykułów to clickbajty robione przez stażystów.

    A w temacie:
    Na pierwszy strzał coś oklepanego, czyli TVN nazywa uczestników marszu
    niepodległości faszystami. Jeszcze w czasach poprzednich rządów PO, był
    taki okres że Donald miał na pieńku ze środowiskiem kibicowskim, a temat
    był na topie medialnym. W tamtym czasie TVN przypinał bycie lub
    powiązanie ze środowiskiem kiboli każdemu, komu z Po nie po drodze było.
    Upłyneło nieco czasu, narracja się trochę wypaliła, więc zmieniono słowo
    kibol na homofob. W następnym kółku byli antysemici. W kolejnym
    przeciwnicy imigrantów stali się rasistami.

    Nie obronisz tego.

    PD