eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-07 14:29:42
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-07 o 09:34, Sebastian Rykowski pisze:

    > To Wy wypieracie rzeczywistość, p.Alojzy. Zrzucałbym to raczej na
    > psychologiczny mechanizm obronny. Proszę się nie martwić, ja też kiedyś
    > zagłosowałem na nich, ale to nie jest powód żeby zaprzeczać rzeczom
    > oczywistym tylko dlatego, że byłoby to przyznanie się, że dałem ciała i
    > jestem współwinny temu co się dzieje. Drugim wytłumaczeniem byłaby
    > niemożliwość zrozumienia rzeczywistości, ale nie chcę tego zakładać.

    p. reżyser`owa zarobiła, jej fumfle dystrybutorzy też. Tusku u żłoba.
    Na premierze podobno same oklaski. A i mur zostanie rozbudowany czyli
    ktoś zarobi.

    Dla dzisiejszych rządzących same dobre rzeczy:)

    OT.
    To nieprawda że p.reżyserowa miała lata chude za czasu pisiorstwa,
    oni se wymyślili taki myk, czechy sypną forsę na PL produkcje, a PL
    sypnie forsę na produkcje czeskie. Czasy różne, ale do pani reżyserowej
    pijondz płynie ZAWSZE.