    From: "Kam" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja zakładu - kiedy odszkodowanie?
    Date: Fri, 26 Mar 2004 09:38:36 +0000 (UTC)

    > Jezeli pytasz kiedy powinien to w ostatnim dniu pracy lub razem z ostatnia
    > wyplata ,ale kiedy dostaniesz to inna sprawa .Na pocieszenie powiem ci
    > pracownicy maja pierwszenstwo do wyplaty odpraw i poborow. Tylko czy syndyk
    > ma jeszcze co sprzedawac?

    Na szczęscie syndyk ma co sprzedawac, z reszta zakład przejmuje (kupuje?)
    ktos inny a przynajmniej jego część, wiec pieniadze powinny sie znalezc...

    Dziekuje za pocieszajaca informacje.

    A wiesz moze czy jest prawdą, ze po upadlosci zakladu pracownik ma prawo do
    zasilku dla bezrobotnych przez okres 1 roku, mimo, ze w jego rejonie zasilek
    normalnie przysluguje przez okres 1/2 roku?
    (wydaje mi sie ze nie jest to prawda, ale nie wiem gdzie zweryfikowac te
    plotke...)

    Kamilla