  • Data: 2007-02-01 13:18:06
    Temat: Re: Likwidacja szkody - czyli jak najbardziej oszukać klienta.
    Od: "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:eps4hh$vd0$1@news.onet.pl...

    > Stluczke Patrola '85 wycenili na 500, napisalem pisemko, ze ok, zostawiam
    > go w ASO i niech robia bezgotowkowo, wiec natentychmiast

    Mogę go zostawić w dowolnym ASO z mojej marki auta ? Bo jeśli z niektórymi
    tylko ubezpieczyciel ma umowę, to jest oczywiste że musi to być ASO
    serwisujące moją markę.
    A tak wogóle to kto decyduje o tym, czy ma to być zrobione bezgotówkowo czy
    mi przelewają ? Mam prawo sobie wybrać ? (Póki co mam w PZU) Ik