    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licytacja komornicza
    Date: Tue, 14 Mar 2006 17:04:04 +0100

    Mam pytanie. Chcę wziąć udział w licytacji komorniczej
    mieszkania własnościowego (nie płacony czynsz). Wiem, że jest tam
    zameldowny dłużnik. Jeśli wygram przetarg, w jaki sposób pozbędę
    się go z mieszkania?

    Kupisz sobie problem. Będziesz musiał zapewnić mu własnym staraniem lokal o
    podobnym standardzie. Jeżeli lokator jest bezrobotny itd problem bedzie
    jeszcze większy bop nie będziesz mógł go eksmitować, chyba że siłą i na
    własne ryzyko. Z zakupem rzeczy od komorników jest wogóle problem ponieważ
    nie masz żadnej gwarancji stanu prawnego i nie możesz rościć do niego
    pretensji. Jeżeli np na yakiej licytacji kupisz samochód który okaż się
    niespłaconą własnością banku lub że jest kradziony to albo go stracisz albo
    zapłacisz dwa razy