  • Data: 2003-12-05 16:56:23
    Temat: Re: Licencja Windows.... i zamieszkanie...
    Od: "news" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinekP" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bqpna2$ata$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Myśle że co do legalności to nie ma żadnego problemu,
    > natomiast mogą byc problemy z US.
    > Ostatnio podobno chodzili (przynajmniej w lubuskiem) razem
    > z Policją i sprawdzali firmy co mają siedziby u siebie w domu.
    > Okazało się że powszechną praktyka jest ewidencjonowanie komputera
    > w KUP a używanie go do celów prywatnych.
    > Przeczytałem o tym w lokalnej prasie, także za rzetelnośc tej informacji
    nie
    > odpowiadam

    Kupic OS na firme zainstalowac na dysku w starym kompie ktory lezy w
    "szafie", na prywatnym zainstalowac linuxa, i tam trzymac jakies pliki i
    aplikacje prywatne, i tylko przenosic dysk z systemem, a w razie kontroli to
    dysk do starego kompa i jest wszystko cacy...
    heh, bez sensu.

    A co w przypadku kiedy "firmowy sprzet" oddam komus - rodzinie - i nie
    bedzie tego sprzetu w domu tylko komp prywatny ?

    Albo inaczej, poniewaz w kompie prywatnym jest pare czesci kupionych na
    firme ( monitor, cd-rom ) to co wtedy US moze sie przyczepic ?
    Mozna powiedziec ze stary juz nie dziala/spalil sie.