    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc umowy najmu bez podpisu w 1 ze stron
    Date: Tue, 4 Mar 2008 08:55:57 +0100

    Uzytkownik "Sergiusz" <S...@g...com> napisal
    >Po prostu stracilem umowe, moja kopie, i teraz wynajmujacy wymaga ode
    >mnie koszty ktore nie przyjmowalem. W niepodpisanej stronie sa koszty,
    >on po prostu, zmieniajac i pszac ponownie wszystko, ale z nowymi
    >kosztami, jak moge dowodzic ze ta strona no nieprawdziwa??

    Jesli stracony egzemplarz byl napisany równiez przez niego to troche
    utrudnia sprawe. Dowiedzenie, ze podlozona strona byla napisana przez kogos
    innego albo na innej maszynie itd. odpada. Spotkalem sie kiedys z
    ekspertyza, która umozliwiala stwierdzenie, róznicy czasu miedzy napisaniem
    jednego tekstu, a drugiego, dotyczylo to pisma recznego.No i nie wiem jaka
    jest minimalna róznica wykrywalna przez to badanie. Czy cos takiego da sie
    zrobic dla wydruku- nie wiem.
    Zawsze mozna przedstawic dowód ze swiadków, albo dowodzic nielogicznosc
    pewnych zapisów (niespójnosc) z druga strona, jakby podlozona strona w jakis
    sposób nie "pasowala" w pewnych zapisach.

    Tyle, ze z drugiej strony jesli to On wywodzi skutki prawne z pewnych
    zapisów, powinien to udowodnic. Czego dotyczyly te zapisy, konkretnie-jakie
    koszty i czym sie róznily?