  • Data: 2007-01-14 11:40:29
    Temat: Re: Laptop i nalepka licencyjna
    Od: "pike" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zobacz co pisza na stronie microsoft:
    > http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/def
    ault.mspx

    To chyba jest odpowiednie:
    "Zasady cesji oprogramowania w wersjach OEM i FPP (pakiet detaliczny):
    Pierwotny użytkownik oprogramowania, może jednorazowo przekazać na stale
    oprogramowanie oraz uprawnienia wynikające z Umowy Licencyjnej tylko
    bezpośrednio innemu użytkownikowi, nie może oddać oprogramowania np. w komis.

    Oprogramowanie musi być przekazane w całości tzn. łącznie ze wszystkimi
    częściami składowymi:

    nośnikami,
    dokumentacją,
    uaktualnieniami,
    umową Licencyjną,
    Certyfikatem Autentyczności

    Dodatkowo przy odsprzedaży oprogramowania strony powinny sporządzić umowę
    przekazania.
    Wersje OEM, należy odsprzedać/przekazać łącznie z komputerem."

    Zakupu chcę dokonać w sklepie oferującym używany sprzęt.
    Wynika więc z tego, że taki sklep, ponieważ nie jest użytkownikiem
    nawet gdyby posiadał wszystkie wymienione wyżej pierdoły nie jest w stanie
    sprzedać sprzętu razem z licencją. Do którego to sprzętu ta licencja jest
    na stałe zresztą przypisana. Sprytne.
    Tyle złodzieje z M$. A co mówi na ten temat polskie prawo?
    Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat?