  • Data: 2006-03-20 19:16:33
    Temat: Re: Łamanie Praw Autorskich przez Solid Security
    Od: "barakuda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "El_Chueco" <e...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dvmnp6$12$1@atlantis.news.tpi.pl
    > Jakiś czas temu w folderze reklamowym firmy SOLID SECURITY kolega
    > znalazł zdjęcie jego autorstwa, po przerwie postanowił wrócic do
    > sprawy.
    >
    > Po konsultacji z prawnikiem postawił utworzyć stronę i opisać
    > przypadek. O publikacji powiadomił przedstawiciela SOLID SECURITY i
    > czeka teraz na odpowiedź
    >
    > Zapraszam do zapoznania się ze sprawą na stronie
    > www.lukasz-telus.com/index.php?str=solidsecurity
    > Jeśli macie podobne doświadczenia, propozycje lub uwagi mogące mi lub
    > koledze
> [...]
    napisz im by sobie grafika zmienili ,bo wycięli naprawdę niesolidnie - tego
    napewno nie potrafią dobrze zrobić ,zdjęcie na 99% jest wasze, choć kolego
    znam przypadek zadziwjający,a taki ,że był drugi fotograf o którym ten
    pierwszy nie wiedział i obaj mieli negatywy takie same i co ?, no ale tu
    chyba taki przypadek nie zachodzi.
    barakuda