  • Data: 2002-09-15 15:40:18
    Temat: Re: LUDZIE POMOCY! ZAKUP MIESZKANIA.
    Od: "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam jesli Cie urazilem. Mam wiele jego płyt, bardzo lubie jego
    muzykę, szczeg. płyty wydane u schyłku jego kariery. Od 12 lat gram na
    gitarze elektrycznej i harmonijce blues, jazz nie od święta, ale każego dnia
    kilka godzin i mimo, że mam 29 lat nie sądzę bym kiedykolwiek przestał.

    --

    Miles Davis
    e-mail: #m...@w...pl