eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLG - REKOJMIA A GWARANCJA › Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
  • Reply-To: "MarcinS" <v...@p...fm>
    From: "MarcinS" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <3...@4...com>
    <3...@n...onet.pl>
    Subject: Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
    Date: Mon, 19 Aug 2002 23:00:48 +0200
    Lines: 21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 62.87.212.135
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1029801868 62.87.212.135 (20 Aug 2002 02:04:28 +0200)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.vogel
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:103894
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3b43.0000013d.3d614dd5@newsgate.onet.pl...

    > Spławili Cię bo dałeś się spławić. Roszczenia z tytułu rękojmi zgłasza się do
    > SPRZEDAWCY! Mogą sobie mówić co chcą a muszą naprawić produkt albo oddać kase -
    > jest tylko jeden warunek - musisz mieć dowód zakupu.

    Być może masz rację, ale jak to się ma do sytuacji, kiedy gdzieś tam drobnym
    druczkiem w karcie gwarancyjnej jest właśnie tak :
    "W razie wystapienia awarii sprzet nalezy dostarczyc osobiscie do serwisu"?
    Sam mam jakiś tam sprzęt, i to chyba właśnie LG ( niepamiętam teraz...) który posiada
    taki tekst... Na szczęście działa bez
    awaryjnie ( na razie:))
    I broń Boże, nie jest to czepianie się lub podwarzanie Twojej opini, tylko naprawdę
    jestem ciekaw, jak to jest... Warto zbierać
    takie informacje na przyszłość:)
    A swoją drogą - są firmy, które stosują system "door to door".
    Mój znajomy kupił monitor właśnie takiej firmy ( pomijając kryptoreklame, naprawde
    zapomniałem jaka to firma:) ) - monitor niestety
    "padł". Firma odebrała mu monitor z domu i po paru dniach odwiozła naprawiony z
    powrotem.
    Godne pochwały.
    --
    MarcinS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1