eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLG - REKOJMIA A GWARANCJA › Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
  • Data: 2002-08-20 07:44:54
    Temat: Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3b43.0000013d.3d614dd5@newsgate.onet.pl...
    >
    > > Tu uslyszalem jednak, ze hurtowania nie odpowiada za produkty LG.
    > > W razie wystapienia awarii sprzet nalezy dostarczyc osobiscie do
    > > serwisu LG.
    >
    > Spławili Cię bo dałeś się spławić. Roszczenia z tytułu rękojmi zgłasza się
    do
    > SPRZEDAWCY! Mogą sobie mówić co chcą a muszą naprawić produkt albo oddać
    kase -
    > jest tylko jeden warunek - musisz mieć dowód zakupu. No i oczywiście
    obowiązuje
    > rok czasu od daty zakupu. Jak nie będą chcieli naprawić zgłoś to do PIHu i
    idź
    > do jakiejś organizacji konsumenckiej - oni wiedzą co dalej robić!
    >

    Nie do konca. W przypadku sprzedazy detalicznej - tak, sprzedawca jest
    zwiazany
    rekojmia. Natomiast w przypadku sprzedazy pomiedzy firmami (co w przypadku
    hurtowni jest czesto zasada), strony moga wylaczyc odpowiedzialnosc
    sprzedawcy
    z tytulu rekojmi. Czesto przed rozpoczeciem zakupow w hurtowni nalezy
    wyrazic zgode na taki punkt umowy.
    Czyli jesli kupowales jako osoba fizyczna - masz prawo dochodzic rekojmi.
    Jesli jako firma - to zalezy od tego na co sie zgodziles...

    MZ



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1