eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLG - REKOJMIA A GWARANCJARe: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
  • Data: 2002-08-19 21:00:48
    Temat: Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
    Od: "MarcinS" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3b43.0000013d.3d614dd5@newsgate.onet.pl...

    > Spławili Cię bo dałeś się spławić. Roszczenia z tytułu rękojmi zgłasza się do
    > SPRZEDAWCY! Mogą sobie mówić co chcą a muszą naprawić produkt albo oddać kase -
    > jest tylko jeden warunek - musisz mieć dowód zakupu.

    Być może masz rację, ale jak to się ma do sytuacji, kiedy gdzieś tam drobnym
    druczkiem w karcie gwarancyjnej jest właśnie tak :
    "W razie wystapienia awarii sprzet nalezy dostarczyc osobiscie do serwisu"?
    Sam mam jakiś tam sprzęt, i to chyba właśnie LG ( niepamiętam teraz...) który posiada
    taki tekst... Na szczęście działa bez
    awaryjnie ( na razie:))
    I broń Boże, nie jest to czepianie się lub podwarzanie Twojej opini, tylko naprawdę
    jestem ciekaw, jak to jest... Warto zbierać
    takie informacje na przyszłość:)
    A swoją drogą - są firmy, które stosują system "door to door".
    Mój znajomy kupił monitor właśnie takiej firmy ( pomijając kryptoreklame, naprawde
    zapomniałem jaka to firma:) ) - monitor niestety
    "padł". Firma odebrała mu monitor z domu i po paru dniach odwiozła naprawiony z
    powrotem.
    Godne pochwały.
    --
    MarcinS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1