eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLG - REKOJMIA A GWARANCJARe: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
  • Data: 2002-08-19 19:58:14
    Temat: Re: LG - REKOJMIA A GWARANCJA
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Tu uslyszalem jednak, ze hurtowania nie odpowiada za produkty LG.
    > W razie wystapienia awarii sprzet nalezy dostarczyc osobiscie do
    > serwisu LG.

    Spławili Cię bo dałeś się spławić. Roszczenia z tytułu rękojmi zgłasza się do
    SPRZEDAWCY! Mogą sobie mówić co chcą a muszą naprawić produkt albo oddać kase -
    jest tylko jeden warunek - musisz mieć dowód zakupu. No i oczywiście obowiązuje
    rok czasu od daty zakupu. Jak nie będą chcieli naprawić zgłoś to do PIHu i idź
    do jakiejś organizacji konsumenckiej - oni wiedzą co dalej robić!

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1