  • Data: 2009-10-15 23:45:28
    Temat: Re: Kwituje odbior pieczatek
    Od: Stachna <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Paź, 00:11, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Stachna" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:44d2a11e-1bcc-42fc-86db-0ec12d6567ee@
    j19g2000yqk.googlegroups.com...

    > Mylisz się. Nie ma takiej potrzeby.

    > O ile był. Bo jeśli to był nakaz kierownika jednostki albo legitymacja, to
    > ich nie pozostawia, a jedynie okazuje.

    > Nigdy się kopii nie pozostawia. Pozostawia sie kopię spisu zatrzymanych
    > rzeczy jako pokwitowanie - ale to nie jest protokół, tylko jego 5 strona.

    > Jakiego - zapytam z ciekawości.

    Jest jeszcze pkt. 6 - bo bardzo zastanawiające jest, że:
    1) był tylko jeden policjant - w szczególnych wypadkach to uwierzę -
    ale kombatant ok. 80 letni mieszkający - chyba ponad kilka lub
    kilkanaście lat w jednym miejscu - bezpieczeństwo policjanta (a nóż
    widelec ma starą broń)
    2) czy była to aż tak pilna sprawa że nie zdążono sporządzić
    dokumentów przez prokuratora - można to sporządzić na miejscu lub też
    po wykonaniu przeszukania na tzw. życzenie.
    3) zatrzymanie pieczątek - tak bardzo ważne zwłaszcza, że obecnie
    każdy może sobie wyrobić dowolną pieczątkę - zapewne przestępczość
    zorganizowana na skalę światową
    4) protokół rzeczy zabranych - zatrzymanych - należy wypełnić
    czytelnie
    5) jeżeli przeszukiwano mieszkanie prywatne, a nie siedzibę związku -
    to zapewne był czas na ustalenia i w tym przypadku był czas na
    przygotowanie dokumentów o przeszukaniu - jest to 5 min dysponując
    sygnaturą akt - raczej żadna przesłanka nie mówi o tym, iż on zbiegnie
    poza granice kraju i jest on niebezpiecznym przestępcą lub też ukrywa
    grupę terrorystów.

    Tak jak myślałem i powtórze jeszcze raz prędzej jest to przysługa
    zaprzyjaźnionego policjanta niż oficjalne dochodzenie - no i
    wcześniejsze trafne sformułowanie sygnatura akt i zgłoszenie się do
    organu który zlecił przeszukanie o wyjaśnienie. To wszystko wyjaśni.
    Wbrew pozorom policjanci przychodzący do ludzi - normalnych
    (niekaranych i niezwiązanych z światem przestępczym) są bardzo mili i
    uprzejmi - poza wyjątkami.