  • Data: 2019-07-17 13:35:36
    Temat: Re: Kwitnie handel narkotykami w Internecie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    https://www.dw.com/pl/powa%C5%BCny-problem-niemiec-k
    witnie-handel-narkotykami-w-internecie/a-43903859

    >Marlene Mortler, pełnomocniczka niemieckiego rządu ds. narkotyków,
    >stwierdziła w czasie prezentacji raportu, że konsumpcja narkotyków
    >staje się w niektórych kręgach czymś normalnym. - Nie chcę takiego
    >społeczeństwa - powiedziała.

    A w sasiedniej Holandii jakos nie ma problemow, przynajmniej z trawka.

    Ba - w kilku amerykanskich stanach tez juz nie ma problemow ...

    >Szczególnym wyzwaniem dla policjantów jest handel w Internecie oraz
    >międzynarodowe powiązania przestępcze. - Kto chce kupić narkotyki,
    >nie musi już szukać dostawców w ciemnych zaułkach miast - stwierdził
    >Münch. Zamiast tego narkotyki przychodzą dziś pocztą lub przez
    >kuriera.

    Swoja droga - dziwne, ze dopiero teraz.
    A moze problem zaufania/platnosci ?

    No i jeszcze sa dopalacze - oni chyba nie maja ustawy ... a, widze

    >Oferta sprzedaży w ogólnodostępnym Internecie sugerować ma kupującym,
    >że nie chodzi tu o żadne niebezpieczne substancje - tłumaczył Münch.
    >Tak sprzedawane są nowe psychoaktywne substancje tzw. dopalacze
    >(legal highs). 75 przypadków śmiertelnych po konsumpcji tego typu
    >narkotyków tylko w ubiegłym roku udowadnia, że działanie tych
    >substancji na konsumentów jest nieobliczalne w skutkach - dodał
    >Münch. Szef BKA zaznaczył, że z reguły konsumenci nie wiedzą jakie
    >substancje wchodzą w skład takiego narkotyku.

    Swoja droga - o nas o tych dopalaczach bylo glosno, ale wtedy jak Tusk
    z nimi walczyl, to chyba jeszcze nie bylo zadnej ofiary smiertelnej.

    J.