    From: domek <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Date: Thu, 17 Aug 2006 19:27:22 GMT

    stern wrote:

    > a po co mam to robić?
    > SN to wyjaśnił.

    Zacytowales fragment o tym ze urzad kwalifikuje sie do miru domowego.
    Czego ja nie kwestionuje.

    Nie zacytowales nic na podparcie argumentu, ze biuro kuratora podczas
    normalnego urzedowania ma rowne prawa z sypialnia Kowalskiego.

    > to nie to przestępstwo drogi panie filozofie

    > Prokuratura jest urzędem.
    > kuratorium jest urzędem,
    > to ty piszesz wszędzie o dokumentach urzędowych
    >
    > dlatego wykazuję idiotyzm Twojej argumentacji.

    Mowimy o udostepnieniu tekstu statutu czy czegos bardzo jawnego.

    Nie uciekaj na drzewo buraczku.

    Czy aby istnienie organizacji tajnych nie jest zabronione konstytucyjnie?