  • Data: 2006-08-17 17:59:52
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 19:03:21 +0200, Robert Tomasik w wiadomości
    <news:ec27ho$s8$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Uważam, że szef ochrony albo pozornie przyznał Ci rację nie chcąc z Tobą
    > polemizować, albo - co gorsze - sam nie zna ustawy.

    No cóż, na razie muszę założyć, że masz rację, niemniej jednak mam
    wątpliwości.

    > Podstawą działania pracownika ochrony w tym wypadku będzie przede wszystkim art.
    > 36.1 pkt. 4 Ustawy o ochronie osób i mienia. A zagrożonym dobrem był spokój i
    > porządek publiczny w ochranianym obiekcie.

    Czy źle rozumuję, że ochroniarz ochrania "osoby" lub "mienie", na co
    wskazuje sam tytuł ustawy, a od ochrony spokoju i porządku publicznego jest
    Policja, nie ochroniarze?

    Czy źle rozumuję, że winę za całe zajście ponosi Kurator, nie ja? Przeciez
    to on nie wykonał swoich ustawą nakazanych obowiązków w takiej sytuacji.

    > Ty odmawiając opuszczenia gabinetu popełniałeś przestępstwo opisane w art. 193 kk.

    Czyli całkiem legalnie może być tak, że urzędnik nie załatwia sprawy,
    wypraszając za każdym razem petenta z gabinetu, bo nie ma ochoty z nim
    rozmawiać??

    > urzędników strajkiem okupacyjnym po prostu pisz na nich skargi. Nawet jak nie
    > masz racji

    Chodzi o to, że mam rację, to urzędnik wykazał maksimum złej woli.

    --
    Sz.