  • Data: 2006-08-17 18:54:33
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: domek <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern wrote:

    > kolejny geniusz:
    > napisz proszę, że kara pozbawienia wolności jest sprzeczna z
    > konstytucją, też się pośmiejemy.

    Jestesmy na psp, wiec argumentuj jakimis ustawami.

    Podaj jak pozbawienie obywatela wolnosci jest podzedne wobec
    urzedniczego widzimisie.

    > pracowniczego?
    > Pisz może traktakty filozoficzne, a te rady sobie daruj

    Czyc udostepnienie informacji nie jest podstawowym obowiazkiem
    pracownika urzedu?

    Mnie sie zdaje, ze do tego nie potrzeba nawet zadnej ustawu.

> [...]
    > "ogrodzona działka gruntu", które oznaczają nazwy przedmiotów, będących
    > często w praktyce własnością, w użytkowaniu lub w posiadaniu również
    > osób prawnych, instytucji państwowych lub społecznych. Podkreślić przy
    > tym trzeba, że w art. 171 § 1 k.k. wyrazy te zostały wymienione obok
    > słowa "mieszkanie", które z istoty swej służy zawsze osobom fizycznym,
    > chociaż jego właścicielem czy dysponentem może być jednocześnie podmiot
    > nie będący osobą fizyczną."
    >
    > możesz napisać o komunistycznych sędziach, będzie zabawnie.

    Tego przeciez nikt nie kwestionuje debilku.

    Tylko ze standard miru domowego nie moze byc ten sam so mieszkania.

    Chocby dlatego ze urzad PUBLICZNY jest z zasady przeznaczony do
    kontaktow z... no kim?

    W tym wypadku nalezy przetestowac jakie podstawowoe obowiazki ciaza na
    pracowniku, oraz czy obiekcje wobec ich naruszenia moga z zasady
    stanowic naruszenie miru.

    Twoim tokiem rozumowania nalezy przyjac ze obywatel nie zadnego ma prawa
    kontrolowania pracy urzedu. A w tym miesci sie wglad w dokumenty.