  • Data: 2003-02-19 15:49:27
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam mały dylemat i licze, że mi doradzicie.
    > Chce kupic (częściowo) mieszkanie na kredyt i chce sam przystąpić do
    kredytu
    > ale w akcie notarialnym chcę umieścić dwa nazwiska (narzeczona jako
    > współwłaściciel). Dla banków jest to problem a ze wzgledu na zdolnosc
    > kredytowa nie moge wziasc narzeczonej do wspolnego kredytu. Wiadomo, że
    > takie mieszkanie po slubie jest dobrem wspólnym ale nie przed ślubem. Jak
    > prawnie określić jej prawo do mieszkania lub jej wkład tak jeżeli akt
    > notarialny będzie sporządzony tylko na mnie?

    Nie bardzo rozumiem dlaczego dla banku to jest jakis problem, przeciez Ty
    masz zdolnosc taka ze sam mozesz wziac ten kredyt, wiec w czym problem zeby
    bank podpisal umowe na dwie osoby?
    Ja wlasnie to przerabialem, moja narzeczona tez nie miala takiej zdolnosci
    aby wziac kredyt, ale ja mialem a wspolnie tym bardziej i nie bylo zadnego
    problemu (no chyba ze narzeczona nie pracuje).
    Pozdrawiam Adam