  • Data: 2018-05-14 19:26:44
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2018 o 18:58, J.F. pisze:

    > A moze nie za kazdym razem, tylko znow wtedy nie ma o czym pisac :-)

    Myślisz, że jak kogoś zabiją na komisariacie i się nagra to nie ma o
    czym pisać? W sprawie Stachowiaka jedną kamerę przeoczyli i się nagrało
    i nawet więcej dzięki temu o tym pisali.

    > W sprawie Igora monitoring w paralizatorze zadzial.
    > (ciekawe, czy zarowka to przypadkiem sie spalila, czy liczyli ze
    > wystarczy swiatlo zgasic)

    Ale w monitoringu pospuło się 12 z 13 kamer. Po prostu tej jednej nie
    potrafili unieszkodliwić.

    > W sprawie Holowczyca nagranie nie zniknelo itp ...

    No bo byli przekonani, że widać na nim 200+

    > Ale bylo wezwanie do lezacego na ulicy, czy nie bylo ?

    Żle przeczytałem. Zgłoszenie to przez centrup powiadamiania ratunkowego
    911 i tam jest nagrywane (swoją drogą też niezłe aparaty można tam
    spotkać - jak potrzebujesz pomocy medycznej to dzwonić od razu na 999).
    Rozmowy policjantów z dyspozytorem raczej nie są nagrywane (sądząc po
    "jakości" tego co słychać w policyjnym eterze).

    Shrek