    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Date: Sun, 14 Jun 2015 10:55:26 +0200

    W dniu 2015-06-14 o 08:00, Budzik pisze:

    > A zachowania opisanego powyzej nie skomentujesz?

    Ale po co. Policjant to nie tylko praca/służba to też stan umysłu.
    Znam przypadki kiedy podobne wezwania trafiały do rodzin policjantów
    a ci z pełnym przekonaniem namawiali do zapłacenia bo po co
    kłopoty w sądzie.
    Nie rozumieją że zapłacenie haraczu nie powstrzyma prowadzonego
    dochodzenia a że są grupą zawodową która nie ma prawa być
    karana prawomocnym wyrokiem więc zrobią (w swoim mniemaniu)
    wszystko aby skazanym nie zostać.