  • Data: 2015-06-14 12:27:45
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co nie oznacza, że sąd uzna go winnym rozpowszechniania filmu - to
    > przestępstwo umyślne.

    A ja jestem ciekaw, jak właściwie wygląda metodyka łapania tych adresów
    IP i przede wszystkim - na ile ona jest wiarygodna.

    Przecież ja też mogę wziąć kartkę papieru i napisać na niej że mój film
    rozpowszechniany jest spod adresów: 1.2.3.4, 1.2.3.5 i 1.2.3.6
    uzasadniając to jakimś technobełkotem o torentach. Czy to już upoważnia
    mnie do uzyskania od operatora adresu ww. użytkowników? Albo prokuraturę
    do zarekwirowania im komputerów jako dowodów w sprawie?