eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKtóry bank odpowiada za przelew? › Re: Który bank odpowiada za przelew?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newspeer2.se.telia.net!
    se.telia.net!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele.dk!newsfeed00.sul.t-onli
    ne.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.ch
    ello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "Maxiuca" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <iL7rd.55974$ha.30346@news.chello.at> <coj23t$3gr$1@news.onet.pl>
    <x18rd.55986$ha.25010@news.chello.at> <col57r$r14$7@news.onet.pl>
    <FUord.56640$ha.32408@news.chello.at> <colgig$pld$9@news.onet.pl>
    Subject: Re: Który bank odpowiada za przelew?
    Lines: 32
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Message-ID: <JYsrd.57825$ha.12313@news.chello.at>
    Date: Thu, 02 Dec 2004 00:02:49 GMT
    NNTP-Posting-Host: 84.10.64.12
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1101945769 84.10.64.12 (Thu, 02 Dec 2004 01:02:49 MET)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 02 Dec 2004 01:02:49 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:259729
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przygotowujesz sie do kampanii, a podejrzewam, że skończy się na potyczce.
    > Nie wykluczam, że mogli gdzieś to zgubić. Ale z reguły wyjaśnienie czegoś
    > takiego zajmuje kilka dni. No przecież wystarczy prześledzić drogę po
    > kolei.
    > Tam wiele etapów znowu nie ma.

    Mi tez tak sie wydaje, ale wole juz na zimne dmuchać. Poniewaz przez 3 rózne
    osoby zostałem wprowadzony w błąd, ponieważ mówiły mi, że nie mogą nic dla
    mnie zrobić, bo skoro od nich wyszedł to nie ich wina. Pytałem się, czy nie
    mogą się skontaktować z tamtym bankiem i tego wyjaśnić, powiedziano mi, że
    nie. Jedyne co mi Pani z boku zaproponowała to zamówienie potwierdzenia
    przelewu za 5,99 i zgłoszenie się z nim do banku odbiorcy. Dopiero jak
    dzisiaj zadzwoniłem mając wiedze, ze przysługuje mi zgłoszenie reklamacji,
    to okazało się, że moge zglosić reklamacje i że będą się kontaktować z
    bankiem odbiorcy (wczesniej nie bylo takiej mozliwości). Nie można było tak
    od razu? Widocznie nie, trzeba było najpierw kase wyciągnąć, więc o te 5,99
    tez sie pokłóce.

    A konto zlikwiduje, nie będe z idiotami dłużej się bawił, zwłaszcza, że
    warkunki są mało korzystne.

    Uwazam to za skandal, to ja akurat jestem po bankowości (jako drugi
    kierunek), troche prawa liznąłem i wiem jak się za coś takiego zabrać, ale
    ktoś kto nie jest biegly w tych sprawach mógłby się po 10 takich telefonach
    załamać. A jak sie nie jest z Wawy to nie ma nawet gdzie pójsć i osobiście
    opieprzyć kogoś...

    --
    Pozdro,

    Maxiu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1