  • Data: 2004-12-02 00:14:27
    Temat: Re: Który bank odpowiada za przelew?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maxiuca" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:JYsrd.57825$ha.12313@news.chello.at...

    W większości banków tak jest. W ramach redukcji kosztów przy tych okienkach
    siedzą dziewczyny, co nierzadko nie mają zielonego pojęcia o tym, co robią.
    Ja mam w jednym banku konto już 13 lat. Wiele, wiele razy to ja tłumaczyłem
    pani, co i gdzie ma wcisnąć i gdzie tego ma szukać. Choć naprawdę konta
    używam do tego, do czego służy i operacji jakiś skomplikowanych nie robię.
    Nie chce mi się opisywać tych kuriozalnych pomysłów Pań z okienka. Szczyt,
    to było żądanie ode mnie podpisaniem się imieniem i nazwiskiem mojej zmarłej
    rok wcześniej matki na poleceniu przelewu, gdy pobierałem środki z jej
    rachunku jako spadkobierca na podstawie postanowienia sądu i zezwolenia US.
    Pani zawzięcie tłumaczyła, że "system inaczej nie puści". Moje sugestie, ze
    to fałszowanie podpisu puszczała mimo uszu. Potrzeba było kogoś wyżej, by
    się okazało, że sie da, a i system puszcza, tylko trzeba umieć.

    Z mojego rozeznania wynika, z we wszystkich bankach jest podobnie. Najlepiej
    jest tam, gdzie nas nie ma. Tak więc szukaj banku takiego, do którego masz
    po prostu blisko. A, że dziś ma wyższe o 0,05% prowizje? Z reguły to
    groszowe sprawy, a w dodatku za miesiąc się zmieni to.