  • Data: 2007-08-25 02:21:42
    Temat: Re: Ktory Sad ( korzystanie z mieszkania po rozwodzie )
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:fanc8m$ih2$...@i...gazeta.pl,
    Pawel from O. <r...@n...o2.pl> napisał(a):
    > Witam...
    > Witam. Jestem kilka lat po rozwodzie, w trakcie którego nie było
    > orzekane o sposobie korzystania z mieszkania. Do tej pory mi to nie
    > przeszkadzało, ale ostatnio b. zona zaczęła cos kombinować...
    > Ponieważ dużo pracuję w rozjazdach, znalazła dwóch świadków
    > (koleżanki), które zaświadczyły że nie mieszkam pod swoim adresem
    > zameldowania i urząd mnie wymeldował. Jest to do "odkręcenia",
    > lecz chciałbym, żeby były jasno ustalone zasady: ten pokój mój,
    > tyle i tyle płacę za czynsz, wtedy i wtedy gotuję sobie obiad...
> [...]

    Urząd w decyzji o wymeldowaniu nie podał drogi odwoławczej?
    Jeśli masz dowody na przebywanie w w/w mieszkaniu w czasie, kiedy koleżanki
    żonny zeznały, że nie przebywasz, to doniesienie o przestępstwie w
    prokuraturze.
    Poza tym do zameldowania się nie potrzebujesz jakiś specjalnych kwitów, więc
    się zamelduj po prostu i już. ;-) - ale nie wiem czy to możliwe - po
    lekturze wątków o zameldowaniu naszła mnie głupawka chyba ;-)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Powietrze, światło, odpoczynek uzdrawiają,
    lecz największe ukojenie płynie z kochającego serca