  • Data: 2007-08-25 11:47:31
    Temat: Re: Ktory Sad ( korzystanie z mieszkania po rozwodzie )
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:faoiqp$15s$...@i...gazeta.pl,
    Pawel from O. <r...@n...o2.pl> napisał(a):
    > W artykule <fao4b9$v56$1@news.onet.pl>,
    > niezbyt dawno, a tak naprawdę przed chwilą, przeczytałem:

    > Witam...
    > Jak najbardziej podał,jeśli chodzi o powtórne zameldowanie, to bez
    > problemu uzyskam to w procesie odwoławczym. Chodzi mi o sądowy wyrok,
    > w którym będzie ustalone, że o np. 14:00 JA gotuję obiad, a papierosy
    > b. żona moze palić tylko na balkonie :-)
    >

    > P.S. Główne pytanie jeszcze aktualne :-)

    Jeśli mieszkanie było przedmiotem najmu (kwaterunku), lokatorskie lub
    własnościowe (czy też własność) to podział majątku w sądzie rejonowym w
    wydziale cywilnym. Warunkiem jest to, że nabyliście to prawo wspólnie w
    czasie trwania małżeństwa. Składasz pozew i wnioskujesz o co wnosisz. Trochę
    bez sensu, że przy rozwodzie nie wnioskowaliście o ustalenie sposobu
    korzystania z mieszkania.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam