  • Data: 2008-02-25 17:10:40
    Temat: Re: Kto ma racje, PiS czy kabaret?
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > To nie jest możliwie bo poltycy się do tego nie przyznają i jak już
    > wcześniej powiedziałem zawsze kłamią, a więc nie mogą powiedzieć prawdy.

    Ja bym raczej powiedzial, ze dla nich nie ma znaczenia czy to, co mowia
    jest prawda czy nie, ale czy jest dla nich korzystne, czy nie. Czasami
    zdarza sie, ze przypadkiem jakis fakt jest dla jakiegos polityka
    korzystny i jednoczesnie jest prawdziwy, wiec nie mozna powiedziec, ze
    "politycy zawsze klamia".

    pzdr. jijomo