  • 1. Data: 2008-02-25 15:16:05
    Temat: Kto ma racje, PiS czy kabaret?
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przepraszam jesli juz bylo, przejrzalem grupe ale nie zauwazylem.
    Pytanie brzmi: kto ma racje w sporze PiSu z kabaretem pod Wydrwigroszem?

    http://deser.gazeta.pl/deser/1,83454,4960111.html

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2008-02-25 15:19:19
    Temat: Re: Kto ma racje, PiS czy kabaret?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jijomo pisze:

    > Pytanie brzmi: kto ma racje w sporze PiSu z kabaretem pod Wydrwigroszem?

    Politycy nie mogą mieć racji, bo zawsze kłamią ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-02-25 15:31:51
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Politycy nie mogą mieć racji, bo zawsze kłamią ...

    A co jak polityk powie "ja zawsze klamie"?

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2008-02-25 15:33:34
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "jijomo" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co jak polityk powie "ja zawsze klamie"?

    też skłamie bo raz powiedział prawde

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-02-25 15:33:51
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > A co jak polityk powie "ja zawsze klamie"?

    Też skłamie!

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 6. Data: 2008-02-25 15:35:22
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Też skłamie!

    Czyli jednak nie zawsze klamie, skoro to stwierdzenie nie jest prawdziwe :)

    pzdr. jijomo

  • 7. Data: 2008-02-25 15:45:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_kłamcy>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2008-02-25 16:29:13
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    'Tom N' pisze:

    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_kłamcy>

    To jest zaprzeczenie temu, co ja napisalem, potwierdzenie, czy tylko
    nazwanie tego paradoksu?
    A w ogole to ciekawe czy ktos odpowie na temat, mi chodzi oczywiscie o
    to, kto ma racje od strony prawnej (bo od strony sprawiedliwej to
    uwazam, ze kabaret).

    pzdr. jijomo

  • 9. Data: 2008-02-25 16:39:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jijomo pisze:

    > A co jak polityk powie "ja zawsze klamie"?

    To nie jest możliwie bo poltycy się do tego nie przyznają i jak już
    wcześniej powiedziałem zawsze kłamią, a więc nie mogą powiedzieć prawdy.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 10. Data: 2008-02-25 16:41:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jijomo pisze:

    > A w ogole to ciekawe czy ktos odpowie na temat, mi chodzi oczywiscie o
    > to, kto ma racje od strony prawnej (bo od strony sprawiedliwej to
    > uwazam, ze kabaret).

    A nie zastania cię to że skoro mogli użyć materiału bez zgody kabaretu -
    jak teraz twierdzą - to po co zwracali się o tę zgodę i to podobno parę
    razy?
    Kłamią lub są głupcami. W tym wypadku lub = i :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."