  • Data: 2008-02-26 13:42:45
    Temat: Re: Kto ma racje, PiS czy kabaret?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > No nie oszustami, ale nie da się zaprzeczyć, że kwestie istnienia utworu
    > zależnego nie są wyjaśnione.

    To ja nie wiem, jak z tym jest czy mieli zgodę Mladka, czy nie, ale ja
    obstawiałbym jednak pozytywnie.

    > Może mieli od tego Rumcajsa zezwolenie, może nie, ale faktem też jest, że
    początkowo mówili o prawie autorskim, a
    > dopiero po pewnym czasie o dobrach osobistych.

    Może "uwierzyli" tym kłamczuszkom że jak się coś rozpowszechni to można
    używać utworu do woli. Przypominam że linia obrony PiS nie szła w
    kierunku tego że oni nie mieli licencji, tylko polegała na opowiadaniu o
    tym, czego nie ma w prawie autorskim.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."