  • Data: 2006-09-04 23:12:53
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Przyganił kocioł garnkowi.

    > W tym kraju trzeba (póki co) udowadniać winę, a nie niewinność, więc
    > ciężar udowodnienia leży po twojej stronie.

    winę to się udowadnia w sądzie.
    Ty dostaniesz decyzję administracyjną.
    Zawsze będziesz mógł się odwołać i przedstawić swoje racje.
    Tym razem wysoko do ministra d.s. łączności.
    Powodzenia.

    > Ja twierdzę, że prawa nie łamię. Twierdzenie uzasadniłem. Twierdzisz, że
    > się mylę? Udowodnij to.

    Ależ twierdź sobie co chcesz.
    Tylko nie wciskaj tego twierdzenia innym, albo pisz, że to są twoje
    własne przemyślenia.