  • Data: 2019-04-28 13:24:05
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > Ale przeciez przeczyna jest znana...
    > Sugerujesz ze Bank Narodowy Szwajcarii popełnił przestepstwo?

    Nic takiego nie sugeruję. Pójdę dalej. Nie zdziwił bym się, gdyby nie
    miał z tym absolutnie nic wspólnego. Od kiedy to bank narodowy wyznacza
    kurs względem innych walut?

    > Czyli oszustwo na kursie bitcoina nie wynika z tego ze kurs szybko wzrosł
    > a z tego ze ktos kogos oszukał co do warunków?

    No mniej więcej. Pytanie, czy to oszustwo. Bo jak już pisałem
    przestępstw możliwych tu więcej. No i BTC nadal w Polsce walutą nie
    jest. Może się okazać, że sprawcą oszustwa będzie osoba sprzedająca. :-)