  • Data: 2019-04-28 15:19:39
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Kurwa jasna... Dyskutujesz o czyms o czym nie masz zielonego
    > pojecia? https://pl.wikipedia.org/wiki/Czarny_czwartek_(2015)

    To raczej Ty nie rozumiesz, co przeczytałeś pod tym linkiem. To, że
    wahnięcie kursu nastąpiło na skutek jakiejś tam decyzji banku nie jest
    żadnym dowodem tego, że było to celowe działanie.

    Jak na zakręcie stanie naga kobieta i kierujący gapiąc się na nią
    zamiast na drogę rozjedzie dziecko, to postawisz zarzut zabójstwa?

    > No to ja juz nie wiem - czy ty sie ze mna zgadzasz, czy nie... Ja
    > twierdze ze to nie jest oszustwo, a juz na pewno nie dlatego, ze
    > wartosc szybko rosnie. Ale probuje zrozumiec punkt widzenia tych,
    > ktorzy maja odmienne zdanie, stad moje dopytywanie.

    Sprawa prosta nie jest i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Ja tylko
    i wyłącznie się upieram przy tym, że jeśli ktoś tam zarobił nagle na
    BTC, to odpowiednią wartośc ktoś musi stracić. Tę stratę by zbadać
    trzeba, by ustalić - w odniesieniu do każdej osoby - czy doszło do
    przestępstwa w szczególności oszustwa.