  • Data: 2019-04-28 22:03:43
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2019 o 21:21, u2 pisze:

    > ja twierdzę, że to oszustwo, za realne pieniądze nabywca otrzymuje
    > para-walutę, jak byś nie ubierał w piękne słówka czym ta para-waluta
    > jest lub nie jest:)

    Wiesz, że nie do końca masz rację. Ludzie kupują różne dziwne rzeczy i
    akurat BTC nie jest szczególnie dziwniejszy. Dla mnie problemem jest ta
    cała otoczka. Udowadnianie, że niby wartość BTC wynika ze zużycia prądu
    do komputerów, które je wykopują. Albo przekonywanie, że to jest
    wynikiem naturalnego wzrostu kursu.

    > w dodatku zostawiam tobie wolną wolę, chcesz kupuj, nie chcesz nie kupuj:)

    Toteż warto przestrzegać, natomiast każdy ma swój rozum., Pewnie
    niektórzy na tym zarobią, ale reszta musi stracić to, co zarobią Ci
    nieliczni.