  • Data: 2019-04-28 14:59:44
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic takiego nie sugeruję. Pójdę dalej. Nie zdziwił bym się, gdyby
    > nie miał z tym absolutnie nic wspólnego. Od kiedy to bank narodowy
    > wyznacza kurs względem innych walut?

    Kurwa jasna... Dyskutujesz o czyms o czym nie masz zielonego pojecia?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Czarny_czwartek_(2015)

    > No mniej więcej. Pytanie, czy to oszustwo.

    No to ja juz nie wiem - czy ty sie ze mna zgadzasz, czy nie...
    Ja twierdze ze to nie jest oszustwo, a juz na pewno nie dlatego, ze
    wartosc szybko rosnie. Ale probuje zrozumiec punkt widzenia tych, ktorzy
    maja odmienne zdanie, stad moje dopytywanie.

    > Bo jak już pisałem
    > przestępstw możliwych tu więcej. No i BTC nadal w Polsce walutą nie
    > jest. Może się okazać, że sprawcą oszustwa będzie osoba sprzedająca.
    > :-)

    Wiadomo, dajcie mi człowieka a paragraf sie znajdzie... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert