  • Data: 2019-04-28 16:50:18
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > To raczej Ty nie rozumiesz, co przeczytałeś pod tym linkiem. To, że
    > wahnięcie kursu nastąpiło na skutek jakiejś tam decyzji banku nie
    > jest żadnym dowodem tego, że było to celowe działanie.

    Chcesz mi wmówić, że specjalisci Banku szwajcarii nie przewidzieli jakie
    konsekwencje bedzie miała ich decyzja? (ale jaja)

    > Jak na zakręcie stanie naga kobieta i kierujący gapiąc się na nią
    > zamiast na drogę rozjedzie dziecko, to postawisz zarzut zabójstwa?

    Ja nawet zarzutu oszustwa nie stawiam.
    Ja tylko staram sie zrozumiec stanowisko tych ktorzy powyzej twierdzili,
    ze to stopien wahniecia kursu, tudziez wysokosc zysku stanowi o oszustwie
    badz nie.

    > Sprawa prosta nie jest i nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Ja
    > tylko i wyłącznie się upieram przy tym, że jeśli ktoś tam zarobił
    > nagle na BTC, to odpowiednią wartośc ktoś musi stracić. Tę stratę by
    > zbadać trzeba, by ustalić - w odniesieniu do każdej osoby - czy
    > doszło do przestępstwa w szczególności oszustwa.

    Pamietasz Denzela Washingtona w Philadephi?

    Musisz mi to wytłumaczyc jak 7-latkowi w jaki sposób wzrost kursu miałby
    powodowac czyjąs strate o oszustwo na rzecz tej osoby...

    --
    Pozdrawia... Budzik