  • Data: 2010-12-10 00:13:48
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09.12.2010 14:18), "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Jeśli ty nie ogarniasz umów, które zawierasz , wybacz, dzieli nas
    > przepaść. Ja ogarniam.

    Albo zawierasz mało umów, albo masz wyjątkowo szeroki segregator.

    Ja zbieram wszystkie umowy które zawieram pisemnie (no prawie, biletów
    kolejowych np. nie kolekcjonuję :D) i oprócz kredytowych (których jest
    niewiele), są umowy o przechowanie opon, umowy o dostarczenie lodówki,
    pralki, prowadzenia rachunku bankowego itd, itp.

    Jeden/dwa segregatory za rok, 5 lat - cała półka. I ile mam je trzymać
    żeby nie bać się że mnie np. firma współpracująca z Ikeą nie pozwała za
    X lat że nie zapłaciłem za dostawę mebli?

    p. m.