  • Data: 2010-12-10 02:12:33
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 17:24, Robert Tomasik pisze:

    > No widzisz? I o zablokowanie takich praktyk mi chodzi. Bo z
    > jednej strony są krzywdzące dla tych rzekomych dłużników, a z
    > drugiej strony podważają wiarygodność bazy danych.

    Ale ale ... jebaliśmy "windykatorów" czyli wierzycieli wtórnych.
    Jeśli chodzi o mnie - jak mnie "sprzedadzą" - ja tylko na tym
    zarobię. W ogóle nie przeszkadza mi to. Jest tylko jedna kwestia
    - ja się interesuję swoimi sprawami :)

    > wdaje w ogóle w spór co do istnienia wierzytelności, bo to sensu
    > nie ma - prawnego.

    Wyrok o którym mówię, to efekt 19 rozpraw ;) I tu osovbiście
    dostałem piany na pysku ... dłużnik podnosił wszelkie możliwe
    zarzuty ... a sąd uwalał je sam hobbystycznie, po czym uchylił
    NZ z tyt. pewnego brakuy formalnego ... no ale żyjemy w PL.

    Odskoczę od dyskusji - marzy mi się "precedens" .... Dziś SN w
    identycznych sprawach mówi LEWO, albo PRAWO. Mamy klauzule
    zakazane - Ale dotyczą one konkretu, mimo, że inny podmiot ową
    klauzulę skopiował do swojej umowy. Odpuśćmy ... Wierzyciele
    dymają dłużników, dłużnicy dymają wierzycieli. Ja pracuję w
    tematyce "długów" od 12 lat, i mam swój pogląd ... dłużnik
    będzie miał swój pogląd ;) ... a tylko krowa zdania nie zmieni ;P

    > BIG ma w g... tak naparwdę, czy dłużnik
    > zaprzeczył, czy nie i i tak wpisze dłużnika na podstawie faktury.

    No ... i z tego "wtórni" korzystają. Zapewniam Cię również, że
    przedstawiając (nie, nie dowody) uprawdopodobnienie swej wersji
    przed wtórnym - pozbędziesz się problemu na amen. Pierwotny chce
    zarobić na sprzedaży pakietu, więc do granic możliwości
    uprawdopodobnia istnienie pakietu. Wtórny zaś, dla własnego
    bezpieczeństwa jest skłonny sprawy "wątpliwe" rozpatrywać na
    rzecz dłużników ...

    Użyłem jednak słowa *rozpatrywać*. By coś rozpatrzeć - musi się
    zjawić sygnał od dłużnika, a nie materiał w TVN UWAGA, czy na p.s.p.

    6008