    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Królowie Lewego Pasa
    Date: Sat, 6 Jan 2024 03:35:14 +0100
    <b...@4...net> <un1rbo$2qu6e$1@dont-email.me>
    <54kc5hu7is38.1l1dug1kqimg7$.dlg@40tude.net>
    <un3msq$379ei$1@dont-email.me>
    <1qdl9th9auc3x.9zwfd1rxs3f8$.dlg@40tude.net>
    <un3sru$384p6$1@dont-email.me>
    <3bcuv6uo7nhw$.1838avr1g9sk9$.dlg@40tude.net>
    <un4352$391ja$1@dont-email.me>
    <143v2hy8ossr8.1x3b33p63xqqx$.dlg@40tude.net>
    <un6rm7$3o68j$1@dont-email.me>
    <cuzsejke0s30$.fy402vn0rge9.dlg@40tude.net>

    W dniu 05.01.2024 o 19:02, J.F pisze:

    > Ale o co chodzi?

    O ten tramwaj co nie chodzi.
    Skąd się biorą takie upośledzone dzieci jak ty?

    > Szybko jedziesz, to musisz wyprzedzac,

    Bredzisz. Jak masz prawy wolny, to nie musisz wyprzedzać lewym poboczem.

    Jeszcze raz, powoli, jak do upośledzonego: jak masz prawy wolny, to masz
    jechać prawym. Niezależnie od tego jak szybko jedziesz.

    > No chyba, ze ci chodzi, ze i BMW powinno zjezdzać na prawy:

    Niesamowite... dopiero po tylu razach dotarło?
    Ja pierdolę... od samego początku ci tłumaczę, że skoro miał prawy
    wolny, to miał jechać prawym....

    > No ale o co pretensje

    Jakie znowu pretensje?
    To nie twoja wina, że wolno kojarzysz.

    > No ale bmw juz wyprzedzał kie.

    Jak wyprzedzał, skoro kia była na lewym, przed bmw, i bmw było na lewym?
    Lewym poboczem bmw wyprzedzał?

    Ręce, kurwa, opadają....

    > Tzn zblizał sie na odległosć,

    Czyli jednak nie wyprzedzał?

    Ręce, kurwa, opadają....

    > gdzie
    > było uzasadnione bylo zasygnalizowanie manewru i zjechanie na lewy
    > pas.

    Sygnalizowanie jakiego manewru? Wyprzedzania lewym poboczem?
    Jakiego zjechania na lewy pas, skoro to już był skrajny lewy pas?

    Jak już koniecznie chciał wyprzedzać kia jadącą lewym skrajnym pasem, z
    lewej strony z prędkością 300 km/h, to mógł sobie zasygnalizować i
    wyprzedzać lewym poboczem. Przynajmniej sam by się zabił w jakimś polu
    kukurydzy.
    Ale nie... nagle mu się odwidziało, że jednak wyprzedzi z prawej i zabił
    ludzi.

    Skąd się biorą tacy jak ty?
    Chwalisz się jakimiś studiami, więc jakim cudem przepuścili przez studia
    kogoś takiego jak ty? To jakaś płatna debilówka była?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr