  • Data: 2024-01-08 22:58:24
    Temat: Re: Królowie Lewego Pasa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2024 o 14:43, J.F pisze:

    > No ale jechac należało tak, aby nie przywalic.
    > 300/140 na pewno temu nie sprzyja ?

    zdecydowanie. Bezpieczeństwo na autostradzie wynika z tego, że pojazdy
    jadą szybko, ale z mniej więcej podobną prędkością. Jakby tam wszyscy
    jechali 300 km/h to pewnie byłoby bezpiecznie.

    > Prawe przednie koło w BMW urwało - to nie było "tylko takie otarcie".

    Ale otarcie. BMW uniosło sporo energii wytracając je na dalszym odcinku.

    > Chyba, ze później urwało, np na barierce.
    > Gdzieś leży i świadczy, policja wie gdzie ..

    > Ile jechała Kia, to chyba nie wiemy. 140 było jej wolno.
    > Paradoksalnie - im szybciej, tym mniejsza różnica od bmw, i tym
    > bezpieczniej.
    > A im wolniej ... to czemu lewym pasem

    Też nie wiem.

    > Tak jest.
    > Ale biegły ponoć zrekonstruował, no i prokuratura chciała postawić
    > wiadome zarzuty ... a w koncu chyba nawet postawiła.

    Może. Nie śledzę tego.

    --
    (~) Robert Tomasik