    From: "Tomek" <k...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kręcę 999 odbiera 997 ? ORANGE !!!
    Date: Thu, 15 Dec 2005 00:31:38 +0100

    > Skarga do regulatora. Chyba, że w wyniku zaniedbania operatora nastąpiło
    > cos złego, np. znaczne pogorszenie stanu zdrowia, to wtedy zawiadomić
    > prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    Na szczęście stan zdrowia się polepszył i żona jest w szpitalu. Chodzi mi o
    to że następnym razem (oby nigdy nie było potrzeby) gdy będe wzywał pomocy
    żeby mi się nie trafiały takie cyrki. Gdy człowiek jest w stresie i jeszcze
    telefon działa nie tak jak trzeba to już kaplica. Operator jest zobowiązany
    do tego żeby się można było dodzwonić na numery alarmowe. Dla mnie skandal,
    system łączenia z numerami alarmowymi winien być niezawodny, nie wiem jak
    służby ratownicze działaja ale nikt !!! nie odebrał pod 112 ??? Dyżurny
    oficer policji chyba mnie wzioł za osobę która sobie żarty robi zamiast
    pomóc i wezwać pogotowie. Mnie się to nie mieści w głowie. Życzę wszystkim
    zdrowia bo bez niego różnie może być w systemie ratownictwa w Polsce.