  • Data: 2005-12-15 00:36:10
    Temat: Re: Kręcę 999 odbiera 997 ? ORANGE !!!
    Od: "Tomek" <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorry za pytanie, ale jaki miałeś problem z wezwaniem karetki przez 997?
    > Oni też się tym zajmują i Twojej prośby o karetkę olać nie mogą,
    > wystarczyło powiedzieć, że na 999 i 112 nie możesz się dodzwonić. Żaden
    > problem!

    Wytłumaczyłem dyżurnemu oficerowi za 3 telefonem że się nie mogę dodzwonić
    na 999(odbiera policja) i wezwać karetki, w odpowiedzi - policja jest pod
    997 a pogotowie 999 i jego nie interesują moje problemy techniczne
    ewentualnie moge zadzwonić pod 112 - odpowiedziałem 112 nikt nie odbiera:)
    heh ręce opadają ale się upewniłem czy rozmowa jest nagrywana i zażądałem
    nazwiska i stopnia. Ciekawy jestem jaka jest procedura uzyskania takiego
    nagrania ? Ostatecznie, jak mi już ręce opadły, zadzwoniłem skutecznie z
    telefonu żony. Ogólnie do policjanta nic nie mam ale po 3 telefonie mógł już
    chyba załapać że coś jest na rzeczy i że człowiek pomocy szuka a nie
    żartuje. Ja za wszystko obwiniam operatora ORANGE albo TPSA (policja ma
    numery obsługiwane chyba przez TPSA i ponoć coś na styku Orange i TPSA mogło
    szwankować, tak mnie poinformowano w czasie składania reklamacji)