    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Date: Tue, 21 Aug 2007 19:39:24 +0200

    In news:faf7lm$1f2$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> typed:

    > Trochę ponad 2k, to dochód od podatku zwolniony w ciągu roku, a nie
    > miesiąca.

    Hm, też jest taka opcja, dziękuję za sprostowanie. Czyli to się nie
    odnosi do niskich pensji, ale raczej sezonowego dorabiania, takiego np.
    studenckieo? Mnie to jeden kij, od TELE2 dostanę siakieś 700 netto, a
    następne przychody już będą w Irlandii księgowane :)

    O to tak okazji zapytam, choć to trochę OT: w Polsce można kupić sprzęt
    biznesowy jako firma, i odliczyć podatek VAT. Czy to samo się tyczy
    Eire? To znaczy, tam kupiony sprzęt (konkretnie laptop Della) na firmę
    zarejestrowaną tamże.

    --
    tbr