  • Data: 2007-08-22 10:20:11
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: "S." <...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > No może jakiegoś kruczka nie znam, ale NIE WOLNO ZATRUDNIAĆ NA U-Z... Taka
    > UZ jest uznawana jako UoP i koniec. Ja wiem, że całkiem sporo osób tak
    > robi, zwłaszcza w stosunku do studentów do któregośtam roku życia :D żeby
    > oszukać na ZUSie, ale to działa o ile się obie strony lubią... A wy się
    > nie
    > lubicie... Więc ona zaskarży umowę i popłyniesz....
    > To znaczy napisz na czym jej praca polegała, bo może jednak tylko ty źle
    > nazywasz i było to faktycznie zlecenie.

    Jak zwał tak zwał, niech będzie.
    Dałem jej zlecenie w którym jest adnotacja że ma wykonywać prace magazynowe.
    Zleciłem tej Pani czekanie w magazynie na kurierów, odbieraniem
    od nich paczek i zeskanowaniem pod czytnikiem kodów kreskowych każdego
    produktu z tej paczki.

    A jest to studentka dla której najważniejsze w tym momencie jest ukończenie
    szkoły, przyjechała z poza warszawy.
    Jaki jest więc sens zatrudniania jej na umowę o pracę jeśli co jakiś czas ma
    egzaminy, jakieś
    zaliczenia i inne sprawy związane ze szkołą.
    Nie mógłbym polegać na jej punktualności, co chwila by były jakieś urlopy
    bezpłatne.
    W końcu musiałbym jej podziękować i nigdy nie zatrudnił bym już studenta.

    Gdyby więc nie było możliwości zatrudnienia na takich warunkach studentów,
    to jaką mieli by oni możliwość
    zapłacenia czesnego. Czy nie doprowadziło by do tego że na studia chodzili
    by tylko Ci co mają na czesne od rodziców?
    Liczba studentów by spadła jeszcze bardziej ze względu na konflikt pracy ze
    szkołą.
    Oczywiście są studia wieczorowe.

    Pozdr
    S.